zaterdag 8 maart 2014

Leuke dingetjes voor in huis BUDGET !

Hoi allemaal ik ga het hebben (donna) over budget leuke huis dingetjes dat kan zijn een kast of  iets anders er zitten ook diy (do it your self) dingetjes bij en dat wil ik laten zien! Eerlijk gezegd ben ik zelf niet heel goed in dingen in huis en ben ik er ook vrij slecht in . Maar ik wil me zelf bewijzen dat ik het wel kan ! Dus .... LETSS GO ! 

_______________________________________________________________________

1: Als aller eerst een dingetje op video het is niet mijn eigen video maar ik vond hem zo leuk dat je hem misschien ook zelf kan proberen want hij is goedkoop en makkelijk !
 
Stap 1 : Koop een letter ! Hij mag van allerlei materiaal zijn zoals karton hout of plastic het is helemaal wat jij wilt maar de kartonnen heeft zij gekocht ( Serena ) dit kun je halen bij de Xenos ik dacht eerst oh nee misschien zijn ze er niet meer omdat natuurlijk dit filmpje een tijdje geleden is maar het licht er nog je kan trouwens ook zelf een letter maken van papier maar dat licht aan je zelf
 
Stap 2 : Haal spuitbussen deze haal je bij de Hema en  Action  maar als je het al in huis hebt kan je ze gewoon pakken  ! Serena gebruikt Roze en Blauw maar je mag zelf weten welke kleurtjes zoals paars
oranje geel enz.
 
Stap 3 : Verf de letter met zwart of de kleur die je wil Serena gebruikt zwart !
 
Stap 4 : Doe de letter ongeveer een halve  meter van je af en spuit een beetje schuin op de letter en begin met de kleur roze . Spuit heel zachtjes op de letter anders gebeurd er geen Galaxy  effect en doe dit ook niet te netjes en spuit een beetje TIP : Doe dit buiten want je huis kan eronder komen
 
Stap 5 : Pak dan de Blauwe en doe wat op de letter doe dit ook niet te netjes en ga langs de roze kleur
 
Stap 6 : Pak een OUDE! Tandenborstel en doe er witte verf op maar je kan dit ook met de spuitbus op de tandenborstel doen . Trek hem na achter en laat los dit zorgt voor een heel cool sterren achtig effect
 
Stap 7 : Laat het drogen en klaar is je super coole galaxy letter ! Goedkoop want volgens mij zij de spuitbussen en de letter niet heel duur ! Want je koopt het dan ook bij budget winkels !
 


_____________________________________________________________________________

2 : Dit is iets meer kopen en niet doen ! Haha zo noem ik het maar ik laat namelijk wat leuke huis kamers zien en zeg de prijzen ook zo kan je je huis wat leuker maken deze review is misschien niet helemaal budget maar je kan het natuurlijk ook doen met spullen die je al hebt dat is




Als aller eerst beginnen we bij de Slaapkamer als meisje heb je veel kleding schoen sieraden en zo en dat neemt veel ruimte in beslag ! Maar Ikea heeft daar een oplossing voor !Zoals dit opberg vak ! hier kan bh sieraden ondergoed van alles en dit kan je gewoon in je kast stoppen maar dit is niet het enige !
Hij is 6,99 bij Ikea







Dit is nog een op berg vak ook super leuk toch ? Hier kan je misschien beter onderbroeken en sieraden in doen ! Hij is 14,95 bij Ikea












Toen ik dit zag dacht ik huh wat is dit maar toen keek ik naar de andere foto (de foto eronder) En zag ik dat het super handig is want hier in kan je je schoenen in opbergen !En hij is 8.99 per 4 bij ikeaSKUBB Schoenendoos IKEA Door het doorzichtige raampje van gaas zie je welke schoenen in de doos zitten.Ik vind dit zelf super handig eerlijk gezegd wist ik zelf niet eens dat het bestond maar ik denk dat ik ze ook ga kopen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten