zaterdag 1 maart 2014

Het nieuwe pallete van Essence raat een welke DE NUDE

essence_all_about_nude_eyeshadow01
Ik kan me niet voorstellen dat er een tijd komt waarin nude oogschaduw niet meer populair is. Deze neutrale kleurtjes passen bovendien bij alles! Felle lipstick, zachte lipstick, veel wimpers, weinig wimpers… Er zijn natuurlijk de bekende Naked paletten van Urban Decay, maar ook H&M, Catrice en nu zelfs Essence doen mee. Naakt voor weinig!

essence_all_about_nude_eyeshadow02
essence_all_about_nude_eyeshadow03
essence_all_about_nude_eyeshadow02
Het paletje maakt deel uit van de nieuwe reeks All About… die mijn geliefde Sun Club paletjes vervangen. Dat deed een beetje pijn, maar ik krijg er wel 4 paletjes voor terug. Behalve Nudes is er ook nog Candies met pasteltinten, Sunrise met warme kleuren en Paradise met felle tinten.
Essence All About Nude Eyeshadow € 3,59
essence_all_about_nude_eyeshadow05essence_all_about_nude_eyeshadow04
Ik vind de kleurcombo’s aardig verrassend. Geen bruin en taupe, maar zachtroze, beige, parelmoer en pruim. 6 kleuren afwisselend in het glanzend en mat.

essence_all_about_nude_eyeshadow06
Met flits
essence_all_about_nude_eyeshadow07
In het zonlicht

Ik moest even bijkomen nadat ik deze swatches gemaakt had. Want wow! Ik stond niet alleen versteld van het pigment, maar ook van de fijne textuur van de oogschaduws. Ze zijn super zacht, korrelen nauwelijks en glijden over mijn huid heen. Vlak hiervoor had ik het Brights palet
Wat een beauty, en wat een geweldig palet! Ik verkies hem boven het Absolute Nude palet van Catrice. Waarom? Omdat ik de kleurkeuze minder voorspelbaar vind en de textuur van de fluweelzachte oogschaduws fijner. Ook al zijn het nude tinten en heb ik al veel nude oogschaduwpaletten (getest), bij dit palet heb ik zin om komende weken elke dag weer een andere combinatie te proberen.
Ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van de andere All About… oogschaduwpaletten. Ik baalde eerst dat de Sun Club paletjes eruit gingen, maar zoals het er nu naar uitziet hoef ik daar niet meer mee te zitten.
Essence All About Nude Eyeshadow € 3,59 – te koop bij Kruidvat en Trekpleister. van Catrice geswatcht wat een grote poederige toestand was, maar dit is echt super!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten