zaterdag 29 maart 2014

Lentekleurtjes van Catrice

 

Lentekleurtjes van Catrice





Zijn jullie ook zo blij met de assortimentsvernieuwing van Essence en Catrice? Elke keer als ik langs Kruidvat loop dan glip ik even naar binnen om het schap te bewonderen. De laatste keer kon ik het niet laten om een aantal vrolijke lentekleurtjes in te slaan. Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met 3 nieuwe oogschaduwkleuren en 2 nieuwe oogpotloodkleuren.
catrice lentekleurtjes_02


Wat een vrolijkheid !
catrice lentekleurtjes_03
De producten die ik vandaag zal reviewen;
    • Papaya Don’t Preach – een papayakleurige oogschaduw
    • Too Good to be Blue – een lavendelkleurige oogschaduw
    • Smoothie Operator – pastelgele oogschaduw
    • Blues Willis – lavendelkleurig oogpotlood
    • Too Cool for Pool – mintkleurig oogpotloodcatrice lentekleurtjes_01catrice lentekleurtjes_07De Catrice mono Absolute Eye Colour Eyeshadows zijn verpakt in chique doorzichtige doosjes. Ik vind ze mooi en strak vormgegeven. En handig, want zo zie je meteen om welke kleur het gaat. Elke oogschaduw is 2 gram.
Smoothie Operator
  • catrice smoothie operatorDeze zachte pastelgele kleur is erg licht en wat zwakker gepigmenteerd, zodat het eerder als een subtiele highlighter kan dienen. Bevat mooie, gouden shimmertjes voor een verhelderend effect.
    • Papaya Don’t Preach

      catrice papaya don't preachPapaya Don’t Preach is een zacht koraalkleurtje, maar dan iets donkerder, dus inderdaad zoals de kleur van het vruchtvlees van een papaya. Het bevat een mooie gouden glans. Het is een heerlijk fris kleurtje!

Too Good to be Blue

catrice too good to be blueDeze matte lavendelkleur is een kleur tussen paars en blauw in. Iets minder grijzig wellicht dan lavendel, en iets feller. Zeer goed gepigmenteerd.

Kohl Kajal

catrice lentekleurtjes_11catrice lentekleurtjes_12Deze oogpotloden zijn supergoed gepigmenteerd en bevatten matte kleurtjes. Too Cool for Pool is mintkleurig en Blues Willis heeft exact dezelfde kleur als de oogschaduwkleur ‘Too Good to be Blue’, namelijk een wat fellere lavendelkleur. Ik vind het echt hele mooie, lieve lentekleurtje!
Hieronder draag ik Papaya Don’t Preach over mijn bewegende ooglid en iets in de crease. Onder mijn wenkbrauwen en bij mijn traanbuis draag ik Smoothie Operator als highlighter. Onder mijn ogen en op de waterlijn draag ik het oogpotlood Blues Willis. De mascara die ik hier draag is de Essence lilakleurige Colour Flash mascara:


Deze oogpotloden zijn supergoed gepigmenteerd en bevatten matte kleurtjes. Too Cool for Pool is mintkleurig en Blues Willis heeft exact dezelfde kleur als de oogschaduwkleur ‘Too Good to be Blue’, namelijk een wat fellere lavendelkleur. Ik vind het echt hele mooie, lieve lentekleurtje!
Hieronder draag ik Papaya Don’t Preach over mijn bewegende ooglid en iets in de crease. Onder mijn wenkbrauwen en bij mijn traanbuis draag ik Smoothie Operator als highlighter. Onder mijn ogen en op de waterlijn draag ik het oogpotlood Blues Willis. De mascara die ik hier draag is de Essence lilakleurige Colour Flash mascara:
catrice lentekleurtjes_5catrice lentekleurtjes_6
catrice lentekleurtjes_8
Hieronder draag ik zwarte winged eyeliner met daarboven het mintkleurige oogpotlood. Dit draag ik ook onder mijn ogen, gecombineerd met de Essence mintkleurige Colour Flash mascara. Over mijn gehele ooglid heb ik een lichtjes de zachtgele kleur Smoothie Operator aangebracht:
catrice lentekleurtjes_2catrice lentekleurtjes_7Het zijn een beetje andere eyelooks die jullie van me gewend zijn, met veel kleur en gekleurde mascara, maar ik vond het wel leuk om een klein beetje te experimenteren voor een keertje! Ik moet zeggen dat ik de gekleurde mascara op de onderste wimpers zeer geslaagd vind in combinatie met een bijpassende lijn onder het oog. Zorgt voor een mooie ‘pop of color’.
Wat vinden jullie van deze lieve lentekleurtjes? Zou jij deze kleuren zelf ook verwerken in je eyelooks?


                                          Donna & Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten