zaterdag 15 februari 2014

Verschillende producten ! DEEL 1 !


Haai iedereen!
Vandaag hebben  Nienke en Donna het woord! We hebben het deze week over de spullen die we hebben gevonden bij Nienke op zolder . De producten zijn dus niet van Donna ! Maar toch wouden we het hier wel over hebben  . We hebben  heel veel producten gevonden en die laten we allemaal zien veel plezier ! xx Donna & Nienke  







De producten :

We gaan het over foundasion hebben .
Deze is van Christian  Dior !
Nummer 030 Diroskin nude .
Alleen ik weet niet of hij in de winkel is en deze is een proef monster ..
En hij heeft ook wel een beetje donkere kleur dan je eigen huidskleur bij mij was hij een beetje te donker.

De ingrediënten
Titanium dioxide 3.16%
octinoxate 3.00%
En hij is gemaakt in Frankrijk (Paris)
 
 
Hier is Donna Nienke liet net een super mooi product zien en dat ga ik nu ook doen ik heb namelijk een zeepje gevonden ( klikt heel saai) maar eiegelijk hebben heel veel bloggers hier nog niet over gehad het is een roze zeep met een voetje heel cute en hij ruikt super lekker naar baby voetjes ♥ ik ben daar persoonlijk heel fan van b.v.b ben ik heel erg fan van switzal parfum enzo ! Dus ik ben heel fan dit zeepje geen idee waar je hem koopt dat is heel jammer maar dit kun zeker krijgen bij de drogist zoals : DA , Kruidvat en Etos dit zijn een paar voorbeelden dus ik weet het niet zeker ! Maar nu we het over hebben willen jullie vast wel weten hoe hij er uit ziet :
zo ziet hij eruit super cute toch? Maar is hij ook zo fijn als hoe hij eruit ziet ? Dat gaan we testen lets go!
De aller aller aller eerst stap is om de kraan open te doen tot nu is hij nog makkelijk laten we snel verder kijk hoe hij werkt

Hij gaat er bijna onder jongens lets go !
 
Hij gaat eronder PAS OP !  Laat hem niet uit je handen glijden want dan ligt je hele badkamer onder de soap dat is niet handig !
Hij is nu eronder geweest laten we hem op onze handen doen !



Hij gaat erop jongens. Hij is heel fijn en komt best veel af ook al zie je dat niet op de soap erna !Bij de 1e keer kon je niet zien dat hij is gebruikt. Het kan best zijn dat hij bij de 2e keer , 3e keer enz dat je het dan wel kan zien dat hij is gebruikt .


Ik moest hem 2 keer gebruiken anders dekte hij niet goed dat goed :(








ik moest hem er 2 keer op doen anders dekte hij niet goed :(
En het eind resultaat het enige na deel hij niet goed dekte op nieuw kopen nee sorry ! Maar voor een keer gebruiken is hij best fijn ik hoop dat jullie hier wat aan hadden op naar de volgende revieuw
 
 
 Dit was deel 1 van de spullen die we hebben we gevonden de volgende dat is dus deel 2 komt wel wat later maar ik hoop dat jullie hier wat aan hadden
 
 
 
xx Donna & Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten