zaterdag 22 februari 2014

Nieuwe nagelak van Essence en Catrice !

nieuwe_catrice_essence_nagellak01
Er is nieuwe nagellak van Catrice en Essence. Nieuwe kleuren, maar vooral ook nieuwe soorten! Crushed Crystals, Nail Candies en Glitter Jewels bijvoorbeeld. In dit artikel gooi ik ze allemaal bij elkaar, en review ik ze één voor één. Een zoete mix, nagellanieuwe_catrice_essence_nagellak02kjes die ik swatch terwijl ik hartvormige schuimpjes eet (toevallig voor Valentijn ;-) ).'



nieuwe_catrice_essence_nagellak03
Alle nagellakken zijn (vrijwel) helemaal nieuw en ongeveer vanaf nu te koop. Swatches heb ik gemaakt met twee laagjes, tenzij anders aangegeven. Verschillende soorten zorgen ook voor verschillende prijzen. Bekijk hieronder hoe duur de nagellakken zijn.
Catrice Crushed Crystals € 3,39
Catrice Ultimate Nail Lacquer € 2,99
Essence Nail Candies € 1,89
Essence Colour & Go € 1,69
Essence Effect Nail Polish Glitter Jewels € 1,99




nieuwe_catrice_essence_nagellak04
Karl Says Très Chic – Berry Potter & Plumbledore – Stardust

nieuwe_catrice_essence_nagellak05

Catrice Ultimate Nail Lacquer Karl Says Très Chic

Deze nagellakkleur is niet helemaal nieuw. Hij zat namelijk al in de Ultimate Nudes lijn, die nu niet meer bestaat. Toch ben ik blij dat ze Karl Says Très Chic behouden hebben, want ik vind deze oudroze kleur erg stijlvol. Heel leuk voor de lente, ondanks dat het geen pastel is.
nieuwe_catrice_essence_nagellak06

Catrice Ultimate Nail Lacquer Berry Potter & Plumbledore

Een leuke naam (ik ben Harry Potter fan) en een gave kleur. Berry Potter & Plumbledore heeft een effect alsof de nagellak een beetje doorschijnt, maar toch dekt hij volledig. De paarse lak met turkooizen glans ziet er mooi uit.
nieuwe_catrice_essence_nagellak07

Catrice Crushed Crystals Stardust

Crushed Crystals zijn nieuw in het assortiment van Catrice, en duurder dan de gewone nagellak. Het zijn nagellakjes met een sand effect. Ruw en zanderig, maar wel met glitter. Stardust vind ik geen hele bijzondere kleur, maar ik ben benieuwd naar de overige Crushed Crystals. Ik vind de dekking namelijk wel goed, en op het sand effect ben ik ook nog niet uitgekeken.

nieuwe_catrice_essence_nagellak08
Oh Lolli Lollipop – Splash! – Glitz & Glam – Party In a Bottle

nieuwe_catrice_essence_nagellak09

Essence Nail Candies Oh Lolli Lollipop

De Nail Candies zijn er in 7 kleuren (verkrijgbaar in het tweede Essence schap) bedoeld om je nagels een oppepper te geven. Het zijn dus geen nagellakjes met veel kleur, maar een heel zacht effect en veel glans. Oh Lolli Lollipop heeft een snoepige geur en een roze glans. De 6 functies van de nagellak zijn: beschermen, verstevigen, gladder maken, glans geven, snel drogen en een fruitige geur hebben.
nieuwe_catrice_essence_nagellak10

Essence Colour & Go Splash!

Deze nieuwe kleur Colour & Go nagellak dekt fantastisch. 1 laagje dekte al bijna volledig! Helaas is de lak wel wat stroperig, waardoor je bijvoorbeeld op de wijsvinger wat lelijke ophopingen ziet. Jammer, want ik vind dit wel een lekker ‘beachy’ kleurtje.
nieuwe_catrice_essence_nagellak11

Essence Effect Nail Polish Glitter Jewels Glitz & Glam

Deze nagellak doet me onwijs op On a Silver Platter van Essie denken uit de Encrushed Treasures collectie. Wat een fantastisch glitter effect! Helaas dekt de Essence nagellak niet zo goed als de Essie nagellak, maar heeft dan ook een hele andere prijs. Deze nagellak is een stuk goedkoper. Ik vind hem toch wel heel gaaf en als topcoat kan hij wel prima gebruikt worden.
nieuwe_catrice_essence_nagellak12
nieuwe_catrice_essence_nagellak13

Essence Effect Nail Polish Glitter Jewels Party In a Bottle

Op de eerste foto’s heb ik twee laagjes aangebracht, en op de tweede foto een laagje over twee laagjes Catrice Karl Says Très Chic. De turkooizen glitters vind ik erg tof, maar helaas wil de substantie van deze nagellak niet zo goed meewerken. Te dik en te stroperig, wil de lak niet goed over de nagels verdelen. Dat zorgt voor kale plekken.
nieuwe_catrice_essence_nagellak14
Ik ben vrolijk geworden door de diverse nagellakjes in alle soorten en maten, kleuren en zelfs geuren. Met glitters of zonder! Mijn favorieten zijn Karles Says Très Chique van Catrice, en Glitz & Glam van Essence. Er zijn nog veel meer nieuwe nagellakken, waar ik ook zeker nog even naar wil kijken. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd naar de andere kleuren Crushed Crystals! Als je hier hier onder kijkt zie je de links naar de site zelf

Welke nagellak vind jij het mooist?

De nieuwe Essence en Catrice nagellak is vanaf nu bij Kruidvat en Trekpleister te koop







Klik hier voor de Essence website : http://www.essence.eu/nl-nl/home/http://www.essence.eu/nl-nl/home/
Klik hier voor de Catrice website : http://www.catrice.eu/nl/home.htmlhttp://www.catrice.eu/nl/home.html


xx Donna & Nienke (11)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten